Tuesday 27 November 2012

Barang dari zalora dah sampai

Haaaaaaaa (menjerit mcm dalam iklan) First time kud beli brg online. Sebenarnya aku tak berapa suka nak beli brg online terutamanya baju, seluar yang kita terpaksa memilih saiz, dek terlalu risau takut saiz yg akan kita dapat tuu tak sesuai dengan saiz sebenar kita. Bukan cakap produk menipu tp saiz kan setiap jenama lain saiznya. So aku pun beli perfume sama jacket yang tengah sale sampai 70% discount.

Selepas # hari aku order, maka sampailah barang yang aku order, pelik jugak kenapa sampai jacket sahaja. selang 2 hari selepas tuu, Nisha From Zalora telifon yang mengatakan perfume EDT Night club sudah habis stok dan belum sempat aku nak tanya mcm ni (masalah saya ke kalau dah habis stok? duit dah bayar) Si Nisha ni pun ckp kitaorg akan beri code discount yang sama harga dengan Perfume tu. Aku pun beli beg sandang Manchester United. Ni tengah tunggu lah ni, org GDEX tuu kata dalam pukul 11.30 sekejap lagi die sampai. harap cantik lah seperti jacket yg aku dpt hari tu.

p/s: Online shopping ni pun not bad sbnrnya. :)
xoxo




No comments:

Post a Comment